10 April 2017

Eeose Kaş Kirpik Serumu Deneyimim

Merhaba herkese. Şu aralar sınav yoğunluklarımın olması sebebi ile fazla yazı yazamasamda tecrübe ettiğim yazıları yazmaya karar verdim. Ders çalışma aralarını böyle değerlendirmeyi düşünüyorum.
Öncelikle Eeosse Kaş Kirpik Serumu bana geleli bir senden fazla oldu. Bir süredir devam eden ve sebebini bulamadığımız hipofiz bezi kaynaklı yaşadığım sağlık problemlerim ile ürünü denemeyi bırak blogta sosyal medyada pek bir şey paylaşma zamanım olmadı. İlgim hep kendimdeydi. Zaten bu tür konuları paylaşmayı sevmiyorum kurban rolünü oynamayı kemdimi acındırarak ilgi toplamayı hiç sevmem.Firma gecikme için umarım kızmaz bana. Ürünü doğru yorumlamak adına baktım beklersem o doğru zaman hiç gelmeyecek her şeye rağmen denedim.

İlk önce ürün ve özelliklerinden bahsedeyim kısaca. Ürün kendi kutusunda ve içinde kullan at uygulama çubuğu ile geldi. Ürün cam şişede ve uygulamanın nasıl olacağı kutunun arkasında yazıyor. Cam şişede olan ürünleri karşı sempatim var daha sağlıklı buluyorum artı puan bu konuda. Nedense ben ürünü alma konusunda sıkıntı yaşadım. Jel yapıda olduğu için dökülmede sorun oldu ve her defasında kapağını açarak kullandım. Galiba bu sorunu yaşayan sadece benim :)  Şunu da diyebilirim ki genelde kaş bakım ürünleri yağ ya da yağlı ürünler oluyor. Bu açıdan da düşünüce ürünü ve kullanımını sevdim. Yastığa bulaşma gözüme yüzüme akma kokma gibi bir durum yaşanma sıkıntısı olmuyor.

eeose kaş kirpik serumu

eeose kaş kirpik serumu


eeose kaş kirpik serumu


Şimdi gelelim en can alıcı kısma bendeki etkilerine:) Üürünü kaş ve kirpik bölgesine kullanabiliyorsunuz. Ben ne olur ne olmaz diye sadece kaşlarıma hatta sadece sol kaşıma akşam yatmadan önce temizlenmiş cildime kullandım. Sol kaşımı kendim aldığım bir sırada alttan kaptırdım eski haline getirmek maske yağ sarımsak sürmek falan derkem çok oynadığımdan olsa gerek sanırım biraz da küstürdüm.  Ayrıca söylemem gerekir ki benim kaşlarım sık değil seyrek aralarında boşluklar var. 

Kaşımın önceki hali
[Başlanğıç noktasına ve aralardaki boşluk ile bitiş kısmında doğru azalmaya dikkat]
eeose kaş kirpik serumu

eeose kaş kirpik serumu

Kaşımın ürün kullanımı sonraki hali 
eeose kaş kirpik serumu

Özetliyorum bir ampül sonuna kadar kullanımda gözle görülür çoğalmanın olduğu gerçek. Çok çabuk uzadı kaşlarım, uzadığı için kesmeyip taradığımdan daha da doldun gözüktü (belki de) bunu da belirtmeliyim. Ortalarda dolmalar da kısmen oldu ancak istediğim gibi başlangıç ve aralarda sonda beklediğim dolmalar gerçekleşmedi. Belki kullanmaya devam etseydim olabilirdi. 
Şunu da belirtmek isterim ki bu tarz ürünleri kullanmış olan insanların yorumlarına dikkat ederseniz ki araştırırsanız göreceksiniz herkesin deneyimi farklı adeta kumar gibi. Sana iyi gelen bana iyi gelmeye biliyor. Kesin net gelir geçer bir bilgi diye bir şey yok maalesef ürün işe yararlılığı hakkında bilgi elde etmeniz için bizzet kendiniz deneyip tecrübe etmeniz gerekiyor. Eğer buraya kadar okudunuz iseniz hepinize çok teşekkür ederim. Kaşlarımla ilgilenme maceram devam edecek gibi :)

Yazıyı okuyup ürünü incelemek ve almak isteyenler olursa diye markanın sayfasını burada. Ürün gönderimi için tekrar teşekkür ederim kendilerine.

Siz de bir şey deyin hadi? Gerçekten ieş yaramış mı yoksa bana mı öyle geliyor? Karşıdan bakınca nasıl duruyor?


*Fotoğraflar bana ait olup izinsiz kullanılamaz. Kesinlikle kaşımda herhangi makyaj ürünü başka dışarıdan rötuş uygulama yapılmamıştır. Yazı kişisel deneyimlerimi yansıtmaktadır.

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

No comments:

Post a Comment

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...