12 February 2017

Kiehls Göz Bakım Ürünlerim

Yazıya başlamadan önce hatırlatmak isterim. Cildim yağlı fakat nemsiz ve hassas bir cilt. En hassas bölge ise göz çevresi.  Çoooooookkk kuru. Yerleşmiş mimik kırışıkları da mevcut. An itibari ile de yaş 30 L L AslınDa pek bilmeyen yok bu kremi uzun uzun marifetini anlatmayacağım kısaca benim cildime göre yaşadığım deneyimden bahsedeceğim bu yazıda.



Creamy Eye Treatment with Avocado
Geçen sene kendime doğum günü hediyem idi. Düzenli kullanımda bir sene içerisinde bitirdim göz çevresi kremini. Yapısı diğer kullandığım göz kremlerine göre yoğun hatta ilk kullandığımda o kadar yoğun gelmişti ki bana minik yağ butonları yapacak diye korkmuştum. Neyse ki öyle bir sorun yaşamadım. Avokadonun yoğun nem verme özelliğinden dolayı ürün gerçekten nem sağlıyor. İsminde tedavi edici dese de bu konuda pek bir etki göremedim. İlk kullandığımda sabah neme doymuş bir cilt ile uyanıyordum. Son birkaç aydır ise bana yetmemeye başladı ve minik minik yap bezesi oluşumu oldu fiyatı da (2017 Şubat itibari ile) arttığı için büyük ihtimalle almam . 



Super Multi-Corrective Eye Opening Serum
İşte bu üründen daha çok şey bekliyordum. Beşi bir arada olarak bahsettiği toparlama sıkılaştırma pürüzsüzleştirme nemlendirme ve göz çevresini canlandırarak göz çevresinin pşeklini onarma etkileri al beni dedirtmişti bana. Göz kapağının üstüne de sürülecek olması merak uyandırmıştı.  Cildimin yağlı olması sebebi ile yüzümde hafif sarkma göz kapağımda da düşüklük meydana geldi. Sitesinde ürünün vaatlerinde “göz şeklinde ve büyüklüğünde belirgin belirgin düzelme sağlar” diye geçmesi vurucu darbesi oldu benim için. Aldığım süre boyunca avokadolu kremim ile birlikte kullanım sonucunda bütün bu etkileri hepsini tek seferde gördüğüm söylenemez ancak hiçbir etkisi olmayan serum kesinlikle denemez zaten içeriğinde olan ürünün en can alıcı maddesi  ”sodyum hyaluronate “  vaatlerinde olan bütün etkileri geçici ve bir süreliğine sağlıyor! sodyum hyaluronate = Suda yaklaşık 10.000 kez ağırlığını tutan doğal bir kompleks şeker. Bu son derece iyi nemlendirir ve geçici ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltır. Bu açıdan düşünülürse çok az markada bulunan sihirli formülün bu olduğu söylenebilir. Ayrıca sadece gece kullanımına uygun bir serum olduğunu düşünüyorum çünkü ilk sürdüğünüzde hafif ıslak olan yapısı var.  UV koruması da olsa makyaj altına da gündüz kullanabilirdim.  



Söylemezsem olmaz: Şu konuda artık eminim ki nemsiz cilt kırışıyor ve kırışıklığın krem ile tedavisi kısmına pek inanmıyorum. Oluşmuş kırışıklıkların bir kremle tamamen yok olması gibi bir durum pek de söz konusu değil. Özellikle güneşten korumuyor beslenmenize dikkat etmiyor düzenli uyku uymuyor ve nemlendirmiyorsanız kırışmaması kaçınılmaz. Bütün bunlara dikkat ederseniz sağlam bir zemin hazırlamış oluyorsunuz. Bütün bunların sonucunda da mis gibi bir cilde ve göz çevresine sahip olmuş oluyorsunuz. Ne kadar buna erken yaşta başlar ve bunu yaşam biçimi haline getirirseniz o kadar iyi.
FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

No comments:

Post a Comment

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...