24 February 2017

Rossmann – Synergen Hydro Hassas Ciltler İçin Krem

Rossmann markasını arığım her şeyi kendisinde bulmayı hatta kendi ürünlerini daha çok seviyorum. Rossmann gelmeden önce nereden alışveriş yapıyorduk acaba merak ediyorum. Lafı uzatmadan uygun fiyata aldıpım Synergen markasının hassas ciltler için olan yüz kreminden bahsedeceğim.


İçerisinde shea yağı, aleovera ve provitamin B5 var. Krem yapı olarak o kadar hafif ki. Jel yapıya yakın neredeyse. Gerçekten hassas ciltler için hiçbir reaksiyon vermeden kullanmasına yönelik yapılmış. Yağlı fakat hassas bir cildim olmasına rağmen çok severek kullandım.






Bence yağlı ancak hassas ciltler için de yazın kullanılabilecek bir ürün. Kuru ve hassas ciltlere yetmeyebilir. Ben kendini acil durum için kullanıyorum. Fiyatı çok uygun 5-10 arası idi. Boyutu küçük seyahate çıkarken nemlendiriciyi unuttuğumda almıştım çok iyi hatırlıyorum. Acil durumlarda makyaj yapacaksam ve nemlendirici ihtiyacım var ise de kullanmıştım.
İçerik olarak çok dikkatli olan biriyim eğer siz öyle bir özellik aramıyor iseniz ürüne şans verebilirsiniz.

FACEBOOK II TWİTTER II İNSTAGRAM II PİNTEREST II GOOGLE+

No comments:

Post a Comment

Bunlara da göz atabilirsiniz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...